Het 8 stappenplan

Middels een helder 8 stappenplan helpen we uw zo compleet mogelijk met het verhuren van uw bedrijfspand, hieronder vind u alle informatie over onze dienstverlening.

1

Opname

De opname van uw woonruimte kan persoonlijk na een afspraak in de woonruimte plaatsvinden, maar kan ook telefonisch of schriftelijk worden afgehandeld. Wij nemen de gegevens van uw woning op in ons bestand. Daarbij gaan wij uit van de door u verstrekte gegevens.

2

Marketingacties

Op onze site www.novimakelaardij.nl vindt u bij ‘Huuraanbod’ de woningen die wij hebben verhuurd en momenteel verhuren. Deze woningen worden aangesloten op alle bekende verhuursites en op verzoek op Funda Business. Hiermee zorgen wij voor een optimale vindbaarheid van uw woning.

3

Match

De door u aangeboden woonruimte wordt gevonden door alle woningzoekenden. Valt uw woonruimte binnen de zoekcriteria van de zoeker dan kan deze per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen en wordt er een afspraak voor bezichtiging gemaakt. Een bezichtiging kan plaatsvinden met één of een aantal geïnteresseerde kandidaten tegelijk.

4

Bezichtiging

De verhuurmakelaar zal u om een reservesleutel vragen, zodat wij de bezichtigingen met kandidaat-huurders kunnen inplannen en begeleiden. Indien gewenst kunt u hierbij aanwezig zijn. Mocht uw woonruimte nog verhuurd zijn, dan nemen wij contact op met de huidige bewoner om afspraken te maken voor een bezichtiging. Uiteraard houden wij u op de hoogte van het resultaat.

5

Kandidaat huurder

Geïnteresseerde kandidaat huurders stellen wij telefonisch of persoonlijk aan u voor op basis van de door hen verstrekte (antecedenten) gegevens. U bent degene die uiteindelijk de beslissing neemt of u wel of niet akkoord gaat met een voorgestelde huurder.

6

Huurovereenkomst

NoviMakelaardij B.V. stelt de huurovereenkomst op, welke is gebaseerd op de Raad Onroerende Zaken overeenkomst. De overeenkomst wordt vervolgens met alle betrokken partijen besproken en ondertekend.

7

Sleuteloverdracht

Nadat partijen de huurovereenkomst hebben getekend  zal Novi Makelaardij  B.V. een afspraak met huurder en verhuurder maken voor de sleuteloverdracht.

8

Financieel en technisch beheer

Indien gewenst kan Novimakelaardij B.V. u als verhuurder ontlasten door het financiële en technische beheer van u over te nemen. De makelaar zal dan de sleuteloverdracht,  invullen van de schouwlijst en de fotoschouw met huurder verzorgen en deze doorsturen aan de verhuurder. Verder controleren wij dat de huur is betaald. Ook doen we de periodieke controles van de woning. Novimakelaardij treedt op als 1e lijn contact voor de huurder, maar de verhuurder behoudt de regie op de achtergrond.